lördag 30 augusti 2008

Dyra vanor

Idag har jag shoppat lite mer... ooops, backpackerbudgeten spricker verkligen menmen!
Borjade med att braka med en busschaffis, jag hade bara en $50 sedel och jaja, det kanske var lite val stora pengar. Men idioten tog sedeln sen satt han bara dar i typ 2 minuter, sen sa han lite argt att det inte var nan taxi och att jag inte kunde komma med sa stora pengar. Sen rotade han lite bland vaxeln och muttrade lite mer innan jag skrek att ge mig mina pengar sa tar jag en annan buss! Ja jag skrek kanske inte men hela bussen horde nog.
Sen iaf sa tog jag en annan buss till Birkenhead Point Outlet Center i Drummoyne och det var skit jamfort med DFO i Melbourne. Sen akte jag till Bondi Junction oxa och det var annu tristare det ska va sa himla dyrt allting.
Shoppingen har i Sydney ar faktiskt inte lika kul som i Melbourne.
Men jag alskar mitt alskade Sydney anda.
Och sa ar jag trott i armarna och benen och snart ska jag ata thai-mat. mums!

Inga kommentarer: