måndag 16 november 2009

Ny vecka!

Måndag igen, veckorna går så snabbt! Helgen var rolig och fullspäckad med aktviteter, på fredag ville jag egentligen bara hem å sova men vi åkte till S & T istället sent på kvällen och drack grogg och sjöng singstar., skitkul var det!
Lite jobbigt blev det dock att kliva upp tidigt på lördagsmorgonen och åka till Borlänge... Som tur var körde svärmor! Jag skulle egentligen köpa julklappar, men det slutade med att vi mest köpte grejer till oss själva! =) Men det behöver man oxå ibland. Julklapparna kan jag alltid inhandla på järnaffärn i Malung =)
Senare på lördagskvällen var det ljusparty (tänk Tupperware-party fast med ljus istället). Det var mitt andra ljusparty denna vecka, jag kommer bli ruinerad...
Dock råkade jag komma 1h och 20min sent så jag missade själva presentationen. Men jag har ju hört den förut... Sen blev det lite tjejkväll, rätt lugnt.

Inga kommentarer: