söndag 3 april 2011

Framtiden

Efter helgens jobbresa till Paris är jag fullproppad med inspiration igen, ungefär som jag var efter Bolist-mässan i Jönköping. Hoppas bara att inget händer i veckan som sänker mig som en sten igen!!! Men om det skulle hända nåt så ska jag ju ändå sluta om 2 veckor så det kvittar väl. Förhoppningsvis har jag inspirationen kvar tills jag slutar och inte bara 2 dar denna gång.

Har iaf hittat en utbildning jag vill gå, på Entreprenörskolan i Leksand. Affärsmannaskap - chef och ledare inom handeln, 250p YH (distans). Man kan ju alltid prova att söka iaf, en YH-utbildning tror jag passar mig mer än nån vanlig högskola. Har bokat möte med en SYO på Lärcentrum oxå snart, kan nog va bra att prata igenom allt med någon. S
å nu ser livet ut som så:
*2 veckor kvar att jobba på gamla jobbet.
*1 vecka ledigt att åka hem och träffa familj och vänner.
*Nytt jobb om 3 veckor, ska bli kul att prova nåt helt nytt. Och arbetstiderna är bättre, inga helger. Ska bli jävligt skönt!
*Och till hösten så vet jag inte vad det blir, känns lite konstigt men samtidigt bra. Vad som helst kan ju hända, ska bli spännande att se vad det blir! Plugga eller jobba...

Inga kommentarer: