tisdag 4 september 2012

Another rainy day...

Tänk att de inte kan va sol mer än en dag i sträck! De är så tråkigt att va inne, dock får man mycket gjort... Just nu sitter jag i bilen å väntar på att Alvar ska vakna, har varit på återvinningen å på gemenskapen å kollat efter begagnade kläder... Fanns dock inga fina som passade våra behov. Däremot fanns de jättemycket av det jag lämnat in kvar, och vilka priser dom satt! Inte konstigt man inte får sälja!
Blev tvungen att fråga och dom lägger tydligen på det dubbla på priserna man själv skriver, de hade jag ingen aning om, förut var de bara 10% har jag för mig! (kan ha fel)
Så en overall som jag köpt där för 50kr å ville sälja igen till samma pris, den hade dom satt 100kr på! Bebisoveraller kostar ju inte mycket mer nya!

Aja, då vet jag vill nästa gång...

Här är iaf en bild på den sista jättevallmon som började blomma förra veckan bland astrarna.


Inga kommentarer: