torsdag 4 oktober 2012

Världens bästa Alvar

Idag förtjänar han titeln lite extra! Jag fick nämligen sova ostört i minst 1,5 timme imorse, medan han lekte bredvid mig i sängen.
Har inte en aning om vad han gjorde, han kanske oxå sov en sväng. Men han drog mig iaf inte i håret, försökte bita mig i näsan eller riva mig i ansiktet. Tack tack för den! <3

Nu är han i hoppgungan, "läser" ett reklamblad och övar på att säga mamma :-)
Hopptekniken är väl inövad och det hoppas framåt, bakåt, rakt upp å ner, höga hopp, låga hopp, i cirkel samt fort, fortare eller fortast :-)

Det går fort i utvecklingen nu, klappa händerna började han öva i söndags när vi var på väg hem i bilen!

Har får ni en bild från hoppgungan, finns tyvärr ingen sportinställning på min telefon så de blir väldigt suddigt när han svischar förbi! <3


Inga kommentarer: