söndag 21 september 2008

Höstpromenad




Efter en trevlig lördagkväll med mer eller mindre danskunniga karlar och lite mer alkohol än vad jag egentligen tänkt mig, så mådde jag som jag förtjänat imorse.
Mådde skitilla när jag vaknade men sen somnade jag om och bakfyllan har varit skonsam resten av dagen.
Och det var en himla fin höstdag idag så vi tog en promenad. 3 systrar, en pojkvän och en mamma. Rakt ut i skogen, typ, vi följde elljusspåret bort till kyrkan. Sen kom den svåra biten. Vi följde efter ett äldre par som förmodligen visste vägen för nu befann vi oss inte på spåret längre. När vi kom fram till en äng så frågade dom om vi gått vilse och ja, vi visste ju inte egentligen vart vi skulle gå. Så vi fick guidning tillbaka till spåret, över en bäck, upp och ner för ett par slänter och över en äng. Det blev en riktig långpromenad och det var riktigt varmt och skönt!

Inga kommentarer: