måndag 1 september 2008

Kopstopp

http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2008%5c08%5c30%5c297636%26SectionId%3dDinapengar

Hihi, det har kanske blir lite dubbelmoral nar jag precis skrivit att jag varit pa shoppingrunda... Men det ar faktiskt lite inspirerande. Nu nar man levt i en ryggsack i 6 manader sa inser man vilka saker man egentligen behover. (inte sa jakla mycket faktiskt...)
Men de ar bara for att jag ska hem snart som jag shoppar nu, jag tror de behovs for mina klader (som jag ar dodligt less pa) ar valdigt slitna! ehrm, och sa kanske jag har gatt upp 1 eller mojligtvis 2 storlekar... ooops.

Skulle vara kul att prova ett litet kopstopp, (laste precis om Becky Bloomwoods forsok och de gick inte sa bra) man kan sakert spara en hel del pengar och uppskattar nog de man har mer.

Inga kommentarer: