onsdag 9 september 2009

Busy life

Jag har verkligen varit fullt sysselsatt de senaste dagarna, mestadels med motion faktiskt, otroligt nog. Jag är ju som ni alla vet inte den mest träningstokiga människan...
Har även hunnit med lite pyssel.

Lördag: Red DaCapo
Söndag: Friskis & Svettis
Måndag: Red DaCapo, sydde 2 kuddar till soffan (skitfina blev dom den här gången, fast jag måste göra om den ena...
Tisdag: Innan ridskolan var jag med Sandra på hennes bugg, fick dansa 2 danser fast jag bara skulle kolla på. Red sen 1 timme.
Onsdag: Idag cyklade jag genom hela Äppelbo i frisk takt =) Det tog hela 36 minuter. Har även hunnit städa och laga mat. Och klockan är bara 20.00 ännu!
Torsdag: Ska jag på Friskis & Svettis igen...
Fredag: Ska jag rida DaCapo
Lördag: Ska jag jobba i cafeterian på ridskolan, det får räcka som motion...
Söndag: DaCapo tänkte jag rida och så Friskis & Svettis på kvällen!

Gud, så här mycket har jag aldrig motionerat förut! Men det känns rätt bra! Och så mycket man hinner med när man slutar klockan 4.

1 kommentar:

Lena sa...

Duktig du e tjejen! Vi får se till att du får lite massage næsta gång jag e hemma så som du står i :)