måndag 14 december 2009

Dans och ny teve

I lördags var jag ut en sväng på Flottaren i Vansbro med Lars kusin Johanna, det var skitkul att dansa lite. Hittills sen jag flyttade hit har jag bara varit på hemmafester... Sist jag var på Flottaren var juldagen 2007 =) då kände jag ju i princip ingen, nu kände jag igen en massa folk, det var kul. Men som mamma brukar säga: "du känner ju bara alla karlar".... Ja så klart när jag jobbar på järnhandel.

På söndagsmorgon var jag pigg som en mört, och vi åkte till Borlänge med svärmor å svärfar. Tänkte skaffa lite nya kläder men jag hittade inte ett enda plagg. Jo, ett par röda strumpbyxor, så jag inte är så svart hela tiden. Har nästan bara svarta klänningar...
Och så köpte vi en ny teve, våran pajade i fredagskväll. Så nu har vi en 40" Samsung LCD bla,bla, bla. Det är iallafall bra bild...

Denna vecka ska jag fixa de sista julklapparna, som måste pysslas ihop, sen ska jag rida tisdag och torsdag. På torsdag ska vi rida upp ett dressyrprogram och någon ska filma oss, det ska bli kul! Sen ska jag jobba långdag på lördag (10-16) och julbord och bowling med Skanska på kvällen och efter det en 50-årsfest ännu lite senare på kvällen.
Sen så äre inte långt till jag kommer hem!

Inga kommentarer: