onsdag 16 december 2009

Morotssoppa

Nu har jag avslutat ris-dieten efter 2 dagar. Det får räcka, jag mår bättre och nu ska jag försöka laga snäll mat till magen istället.
Idag blev det morotssoppa, det var hur gott som helst, lite för starkt kanske, men det var svårt att sluta äta! Funderar på att lägga upp en blogg till med mina favoritrecept, det vore kul, fast jag är ju inte så fruktansvärt aktiv på denna blogg så vi får se.

Idag fick vi även en matig julklapp från företaget. Korvlåda. Det var pressylta, leverpastej, älgsalami, björnkorv, hästkorv och hushållsmedwurst. Det var rätt lagom mycket av allt så det går nog åt. Fast pressyltan ska mormor och morfar få i julklapp!

Nu ska jag fortsätta med julklappspysslet, det är en bit kvar innan allt är färdigt.

Jag köpte förresten en liten julklapp till mig själv idag, så nu finns det en större sortimentslåda till pysselgrejerna under julgranen. =)

Inga kommentarer: