fredag 7 maj 2010

Hästar

Igår red jag för 3e gången den här veckan. Det gick så himla superduperbra! Lärde mig verkligen nåt i måndags då jag hade en annan ridlärare! Inte för att den ordinarie är dålig, verkligen inte, men man gör ju på olika sätt...
Så igår hade jag helt klart vunnit om det varit KM. =) Men nu är KlubbMästerrskapet på måndag och jag är för feg för att vara med. ZSandrorna ska dock ställa upp och jag hoppas jag hinner dit å se!

Jag är så himla glad att jag tog upp ridningen igen, och att jag hamnade på en så bra klubb! Vansbro Ryttarsällskap är nog den bästa klubb jag varit på. Välskött och bra hästar, och så alla trevliga människor!
Stallvärdarna, personalen och dom i ridgruppen, alla är lika trevliga och det kommer bli trist i sommar utan allt det...
Men nu ska jag försöka rida lika bra som igår på de lektioner som är kvar på terminen!

Inga kommentarer: