onsdag 7 juli 2010

Ännu en semesterdag

Idag har jag verkligen hunnit med mycket!

Först tog jag å Sandra en cykeltur, dock blev den inte så lång då vi hade fruktansvärd träningsvärk sen igår... Jag har hört talats om nåt som kallas stretching, undrar om jag ska börja med det oxå?
Det blev inge Bootcamp idag... ehrm... men vi cyklade ju så det gör inget.

Sen tog jag och mormorn en tur till deras stuga, där vi spenderade ett par timmar med lite städning och fika.

Sen åkte jag hem och målade mina loppismöbler, dom börjar bli klara nu och jag har insett att JAG HATAR ATT MÅLA. Skittråkigt... mest för att jag är kass på det och inte orkar bry mig i om det blir fult.
Så när huset ska renoveras ska JAG tapetsera och Lars måla! Sådeså.

Nu ska jag baka kakor!

//Semester-Josse

Inga kommentarer: