söndag 25 juli 2010

Semester

Jaha, då var 3 veckors semester slut... Känns lite drygt, men jag drog iallafall vinstlotten när det gäller vädret! 2 regndagar på 3 veckor är ju riktigt hyfsat.

Det här har jag hunnit med

* Varit på auktion
* Målat auktionsfynden =)
* Varit på utomhusgympa 3 gånger, sprungit 3 gånger och cyklat ett par mil
* Varit hemma i H-sand och Viksjö och bara haft det bra med familj och vänner
* Fyllt 25 år och fått en massa fina presenter, bara sånt jag behövde, skitbra! Tack så mycket allihop!
* Varit och zorbat i Döviken
* Shoppat en del i Birsta
* Dansat litegrann på Härnösands Dansbandsfestival
* Haft en helkul kväll i Malung
* Vatit världens stoltaste flickvän när Lars stog på toppen av Mont Blanc
* Genomfört Säla triathlon; sprang 4km, cyklade 7km och simmade 500m i älven. Jag kom sist av dom som gjorde alla grenarna men jag klarade det!

Jag har säkert glömt en massa men jag har haft en himla bra semester! Känns som ett år sen jag jobbade sist...
Några bilder ska läggas upp alldeles strax!

Inga kommentarer: