måndag 20 april 2009

Veckan som varit

Jag är verkligen skitdålig på att uppdatera här... Jag tänker på så många saker som jag ska skriva men sen blir det alltid nåt emellan å då glömmer jag bort det.
Men här är en kort summering av veckan.

Lars hemma hela förra veckan, yahoooo! God mat varje dag när man kom hem från jobbet, lyxigt värre!
Fredag: Mamma kom å hälsade på, på lördan visade vi runt i Äppelbo och Vansbro, på kvällen bjöds det på middag i våran lilla lägenhet. Det belv en massa vin och lite kortspel oxå!
Söndag: Hurra, hurra för då fyllde syrran 22! Tvättade även bilen och hälsade på Sandra & Tommy. Skulle ha varit på Friskis å Svettis, men jag orkade faktiskt inte...
Idag har jag jobbat, Lars åkte imorse (inatt) med Roger å Håkan till nån rallybana så nu är man ensam igen till torsdag... Sen ikväll var jag på underklädesparty med svärmor å Sandra i ett hus här i byn. Dyra underkläder var det, inte speciellt fina heller. Å Pliggen har justerat ytterdörren som är lite skev.

Nu ska jag nog sova...

Usch, skittrist det här blev då. Menmen...

2 kommentarer:

Sara sa...

Fin övergång från dyra underkläder till Pliggen och en skev ytterdörr tycker jag. Om en vecka kommer vi! Har inte fattat det än jag =)

Titti sa...

Hej! Tänkte bara visa att jag läser din blogg.. Så fortsätt att uppdatera! Hoppas du trivs och att det går bra på jobbet. Kram// Titti