söndag 10 maj 2009

Produktiv helg..

Denna helg har varit riktigt fylld av aktiviteter!
På fredagen bakade jag brownies till pojkarna som hade förfest. Det gick bra allting tills nötterna skulle hackas... Jag använde min nya stavmixer och förstod inte riktigt att plasten som satt vid kniven skulle bort. Så plasten blev finhackad tillsammans med nötterna. Brownies med plastbitar är inte nåt man vill bjuda på så det blev en tur till svärmor som hade fler nötter.
Dom blev himla goda när dom väl var färdiga.

Igår så åkte jag till Mora och träffade Frida och shoppade lite... (ganska mycket). Det var kul, Mora hade ganska många affärer!
Sen blev det städning av bil och lägenhet när jag kom hem och sen tacos hos svärmor å svärfar.

Idag var vi först på tipspromenad i regnet, sen har jag ridit i 90 minuter på DaCapo och snart ska vi på buggkurs! Lars är nervös =) Men det ska bli roligt!

Inga kommentarer: