onsdag 22 juli 2009

Det e ingen vanlig dag...


... för det är MIN födelsedag =)

Å en riktigt bra dag har det varit! Firandet började lite smått igårkväll. Först fick jag 2 brev med posten, ett från farmor o farfar, det innhöll lite pengar och en trisslott (jag vann 50kr =) och ett brev från mamma!
Sen kom svärmor och svärfar förbi och jag fick ett snyggt regnställ. Det regnar ju så mycket här i Dalarna... Förhoppningsvis slutar de regna nu bara för att jag har ett regnställ.

Imorse fick jag "Duma Key" (Stephen King) av min älskade, jag tror nästan jag har alla böckerna nu!
På jobbet bjöd jag på kladdkaka och när jag kom hem så fanns en till brevskörd i brevlådan:
Ett fint kort från Sara och Jonas (hemma-målat?) som kommer på lördag, ett kort och en snusdosa =) från Cicci, en bensinräkning från OK/Q8 och en H&M-katalog!

Sen fick jag mer presenter av Lars =) Ett presentkort på Panduro, snart är det nog dags att jag får ett riktigt pysselrum! =) Och skivan med Beyonce som jag kommer spela sönder i bilen!

Och en massa sms har jag fått av alla! De flesta skrev Grattis utom morfar som skickade ett tomt sms, men jag förstog vad det skulle stå =)

Nu ska jag äta födelsedagsmiddag!

1 kommentar:

Lena sa...

Det kommer en liten present från mig oxå, så småningom....kommer hem trollbrøllopshelgen dær....