onsdag 26 augusti 2009

Hemmagjort

Idag har jag varit riktigt duktig på pysselfronten. Jag har gjort egna inlagda rödbetor som jag hoppas blir lika goda som dom mormor bjöd på!
Samtidigt som jag gjorde inläggningen hann jag även med at klä in en pärm med tapet, det blir ju lite finare så.
Tyvärr gjorde jag omslaget lite tajt så tapeten sprack längs hela ena ryggsidan, men det fixades snabbt med en bit spets...
Sen har jag oxå tillverkat ett kort som kanske kan användas till någons födelsedag eller nåt!

Nu ska jag leta present till Lars =)

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej!

Vad du pysslar Josse! Låter jättegott med hemkokta rödbetor, kanske får testa det nån dag.

Det var så kul att få träffa dig och emeli när ni var här, ni är så gulliga och mysiga! Hoppas vi ses snart igen, i alla fall till jul:)

Kram Kram Ida

mammamia sa...

Du är en riktig pysselgumma:-)Vad fin symaskinen blev, unik!
Nu har vi dator igen..Fridas
Puss Puss mamma