onsdag 5 augusti 2009

Senaste nytt....

...på pysselfronten. Inom en timme kommer det att finnas bilder till denna text.
Jag har varit sjuk i ett par dagar och har pysslat en hel del =) Inspirationen hämtas från nätet och resultaten blir inte på långa vägar lika bra som orginalen. Men det spelar ju ingen roll, för då blir det ju mer min grej liksom.

Idag har jag varit på Erikshjälpen i Järna, det var kul. Fast det var ungefär lika mycket folk som när Påven var i Sydney... (skitmycke folk alltså)
Jag fyndade följande:
* Invandrarna av Wilhelm Moberg
* En gammal bok om Ordstäv. (typ "Surt sa räven om rönnbären"...)
* En duk(?) som var alldeles lämplig att göra ett kuddfodral av!
* En tygbit som man kan göra något litet pyssel av...
* Ett par meter spets, alltså sån där smal dekoration eller hur man ska förklara.
* En tavelram till min cernit-lera-skyddängel á la Ru Hedefalk

Snart är kameran laddad och då kommer det bilder...

Inga kommentarer: