onsdag 24 februari 2010

NeverStop



Jag vaknade imorse med huvudvärk och en antydan till nackspärr. Alltså stannade jag hemma från jobbet. En jäkla tur kan man säga.

Efetrsom jag är så ansvarsfull så åkte jag ändå till Sågen för att lämna lite grejer jag tog med igårkväll. Bensinlampan lyste hela vägen... (för en gångs skull!) Som tur är ligger Sågen bredvid en bensinpump, och jag hade min plånbok med!

Så jag klarade mig denna gång! Men jag har ju min NeverStop-dunk (tankad!) i bagaget så det är ju egentligen ingen fara.

Men jag vill ändå efterlysa en uppfinning som ska funka ungefär såhär: "En mätare i bensintanken, som reagerar ungefär vid halvtank. Då ska en högtalare skrika ut i bilen, DU MÅSTE TANKA NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Har någon en sådan uppfinning så hör gärna av er, eller kanske det fungerar med ett klistermärke på ratten så man ser det hela tiden.... ?

//Tjejen som kollar på bensinmätaren för sällan

Inga kommentarer: