söndag 14 februari 2010

Rubrik

Dålig fantasi idag till rubriken.

Igår var jag till Mora för att inhandla lite kläder, jag hittade inga, men väl en massa annat krafs. Sen åkte jag Vasaloppsvägen till Sälen. Det var en konstig väg, man var tvungen att åka på ett järnvägsspår över en bro. Men fram kom jag iaf.

På kvällen åt vi middag på Fjällsåsgården med Roger, det var gott. Jag åt örtmarinerad lammfilé med chévre-ost och potatisgratäng och creme brulee till efterrätt. Det har jag aldrig ätit förut men det var en positiv upplevelse =)

Idag har jag kört en massa skoter, det var kul, det var ganska länge sen nu. Fast det var inte kul att sitta bakpå när Lars hade en skotersafari, alldeles för skumpigt!

Nu är jag hemma och ska pyssla till ett födelsedagskort och kanske en present oxå.

Inga kommentarer: