söndag 22 mars 2009

Mitt nya liv

Hej allesammans (Undrar hur många det är som läser det här egentligen....)
I torsdags började mitt nya liv som dalkulla... Jag och pappa rattade ner till den nya hemorten Äppelbo och lastade in mina grejer i den nya lägenheten. Eller Lars lägenhet så den är ju inte ny.
I fredags tog vi en sväng till Malung och spanade in min nya arbetsplats, som var stängd så vi fick kika på stängslet och så...
På fredagkvällen blev det lite bowling, min sämsta omgång genom tiderna!
Igår åkte vi på en liten utflykt till Mora med Sandra & Tommy som skulle köpa bil, en provtur alla 4 i en 740 blev det, men inget köp.
Sen sjöng vi singstar, kollade på robinson och spelade whist på kvällen.
Imorse klev vi upp alldeles för tidigt, vid 5 tiden, och åkte till Sälen, Lars skulle ut på en skotertur... Resten av dagen har jag ägnat åt städning. En grundlig städning och lägenheten blev minst ett par kvadrat större!!!
Nu har jag planterat om blommor, det var det sista ansträngande jag ska göra idag! Det har varit en alldeles för effektiv dag...

Imorn ska jag till ridskolan och kolla om jag kan få börja rida, det ska bli kul!
Kommer hem i slutet av veckan och hämtar min nya bil =) Yahoooo. En fin liten Mazda 323 -01, vinröd, kommer bli hur bra som helst!!!

Inga kommentarer: