söndag 5 oktober 2008

En helg i bilen

Jag är riktigt stolt över mig själv nu! Att jag klarade att köra ända hem till Lars och hem oxå! Jag som knappt klarar 4 mil i vanliga fall. Fast jag skulle inte klarat det utan att prata i telefonen!
Ditvägen var det värsta jag varit med om, fartkameror, regn och mörker. Inte kul.
Hemvägen gick desto bättre! Via Mora och underbart vackra Orsa, över skogen, Ljusdal och ut i Huddik. Gick som på räls... Fint var det hela vägen oxå. Särskilt imponerad är jag av Orsa, så nästa sommar blire en sväng till björnparken =)

Igår blev det en heldag i skogen, eller det var mest Lars som var i skogen, jag hade ju inte så bra kläder å det regnade... Så Rocky och jag tog vägen istället. Jag måste införskaffa lite skogskläder (och kanske lite kondition...) så jag kan vara trevligare sällskap till min älskade skogsmulle. =)

Inga kommentarer: