fredag 14 november 2008

Jag har blivit utmanad av Cicci
Här är reglerna:

1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så de uppmärksammar att de blivit taggade!

Sju sanningar om mig.

1. Krångliga saker får mig hellre att ge upp än försöka förstå.
2. Jag är väldigt blyg, faktiskt.
3. Jag tycker inte om när folk läser saker jag skrivit.
4. Jag älskar att lösa logiska problem (räknas inte till krångliga saker...)
5. Jag gillar att vara ensam, oftast...
6. Jag är en jävel på att "koka soppa på en spik".
7. Jag väger 65kg, men dubbelhakan är borta iallafall...

Jag utmanar. (fan vad svårt, jag har inte så många kompisar =)

Syster-Yster
Lena
Friday
Julez-man
Titti
Frida B
Suzanne

For Julia and Suzanne, a challenge (copy this and follow the rules...)

I was challenged by ............. (Josefine)
Rules

1. Link to the person who tagged you.
2. Write down 7 true things about you.
3. Tag 7 new persons in the end.
4. Write to the persons you tagged so they know you challenged them.

7 truths about me

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

I challenge:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Inga kommentarer: