söndag 16 november 2008

The weekend

Jaha, så var nästan denna helg slut också...
Igår efter jobbet åkte jag till Sundsvall till Cicci, mycket mycket trevligt att träffa henne igen!!! En liten fest blev det och det var himla kul att träffa Marlene och Stefan från klassen igen! Det blev lite vin och lite bål och rätt mycket charader, sen en snabbutgång på kåren där vi samsades om legitimationerna...
Imorse blev det lyxfrukost och lite Boondock Saints =) sen åkte jag till Alnön och träffade mitt lilla favoritkusinbarn, sötaste ungen i världen! Sen åkte jag hem till Viksjö för att mötas av ett 14 grader varmt hus.
Men jag sotade ltie i pelletspannan och rengjorde lite och sen funkade pannan igen, nästan. Men efter lite läsande i manualen torkade jag av nån grej och sen funkade den perfekt. Alla lampor lyste grönt så jag for stolt iväg till farmör för lite middag.
Kom hem för 2 timmar sen och det är fortfarande lika kallt. MEn jag hade stängt av nån kontakt som skulle vara på så nu kryper värmen långsamt uppåt.
Snart kan jag nog ta av mig filten, mössan, vintervästen och halsduken... och katten som sitter innanför filten och fryser.

Inga kommentarer: