fredag 28 november 2008

Länge sen...

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade.

Jag kan meddela att ca 1 timme efter förra inlägget så stannade pelletsbrännaren igen. Men då fick det vara så tills pappa kom hem från Thailand. Turknuttarna åkte hem bara några timmar innan demonstranterna intog flygplatsen i måndags! Eller tisdags, eller hur det nu var.

Idag har jag gjort ännu en pellets-insats. Dock något enklare, bara att hinka i 600kg i farfars förråd. Med lite hjälp av Jens så gick det som hejsan. Har skitont i ryggen nu bara.

Imorgon blir det 40 årsfest, det ska bli kul. Jag hoppas vår lilla "kupp" går hem! Jag tror presenten blir skitbra faktiskt!!!

Idag laddade jag hem Skype till datorn. Det gick skitsnabbt! Och sen när syrran ringde så skulle jag skynda mig att koppla i hörlurarna, men sen upptäckte jag att jag behövde ju inte dom för dethördes ju ändå, och hon hörde mig. Nån sorts inbyggd funktion på datorn, jag känner mig himla modern! Men hon hade web-cam på sin och det hade inte jag. Så nu har jag sett deras lägenhet, eller rum eller vad man ska kalla det...

Nu håller jag på med en julklapp =) Jag hoppas det inte är alltför krångligt...
Jag har redan börjat fila på rim till klapparna oxå, det är rätt kul. Dom blir rätt konstiga menmen... Fast jag har inte köpt några klappar än...

Nu ska jag fortsätta med julklappen och fortsätta sända mina tankar till min Käraste som är lite skadad.

Inga kommentarer: