torsdag 13 november 2008

Salamikorv

Ja, nu så är jag hemma från Funäsdalen. Det gick bra, har mest jobbat. Konstant sen i tisdags faktiskt. Är rätt slut... Ska jobba på lördag oxå, det känns rätt bra för då slipper jag nästa helg då jag hoppas på att få träffa Lars!
På lördag blir det även födelsedagskalas hos Cicci som fyllde år förut, det ska bli kul. Vi har ju inte setts sen jag kom hem från Australien!
En rolig present har jag inhandlat oxå =) Lite udda kanske, men kul....

Igår kom grannflickorna å knackade på, dom ville sälja korv för att få in pengar till sin klassresa. 42 centimeters salamikorv. Nej, vi var inte i stort beov av en sån. Men om nån som läser här är intresserad så har jag kontakterna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! Gå in på min sida och kika. Wallin